بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از دستآوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
بازدید : 80
نویسنده : رامین رها

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بازدید کردند.

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه جمعی از اعضای این کمیسیون، با حضور در دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی، از دستآوردهای این قرارگاه بازدید کردند.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، امیر علیرضا صباحی‌فرد، جانشین و سردار موسی بختیاری، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه، در این بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی را همراهی می‌کنند.

علاءالدین بروجردی، در این دبدار با اشاره به توانمندی‌های قرارگاه پدافند هوایی بیان داشت: امروز این قرارگاه، توفیق های فوق‌العاده‌ای داشته و شرایطی را ایجاد کرده که عملاً اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به بیگانگان نخواهد داد.

شایان ذکر است نمایشگاه دستآوردهای قرارگاه پدافند هوایی در زمینه کشف، شناساییی، رهگیری، ارتباطات سیگنالی و سامانه‌های موشکی برپا شده است.

سامانه راداری شهاب، سامانه ارتباطات تاکتیکی رسول، رادار کیهان، سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند تاکتیکی، پروژه متحرک‌سازی و پوششی‌کردن لانچر هاگ، سامانه‌های راداری چندطیفی رعب و توپ ضدهوایی 35 میلی‌متری از جمله دستآوردهای شاخص قرارگاه هوایی ارتش در این نمایشگاه است




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 330
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 330
بازدید ماه : 1390
بازدید کل : 63266
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com